פרוש בכינוס 'שלומי אמונים': "התכוננו להתפתחויות בקיץ הקרוב"

אנחנו לא שותפים אלא אחד, יש הרבה שזה לצנינים בעיניהם, אבל זה יימשך ככה בעז"ה והציבור החסידי יהיה מאוחד
איתי גדסי 3 Comment on פרוש בכינוס 'שלומי אמונים': "התכוננו להתפתחויות בקיץ הקרוב"

סיעת 'שלומי אמונים' באגודת ישראל התכנסה בבני ברק, וסגן השר פרוש הגיב במרומז לדרישות 'דגל' • איש הסיעה המרכזית חנוך זייברט ביקש ללכד את השורות והציג אחדות אידיאלית

אנחנו לא שותפים אלא אחד, יש הרבה שזה לצנינים בעיניהם, אבל זה יימשך ככה בעז"ה והציבור החסידי יהיה מאוחד
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סיעת 'שלומי אמונים – הכלל חסידי' ערכה היום כינוס חג מיוחד בבני ברק, בהשתתפות ראש העיר חנוך זייברט וחברי המועצה קוסטליץ, מרמורשטיין, לאנגזם, אברמוביץ וגרליץ. אורח הכבוד באירוע היה סגן שר החינוך ויו"ר הסיעה ח"כ מאיר פרוש, שביקר קודם לכן בבתיהם של גדולי ישראל.

הנושאים המרכזיים שעמדו על הפרק הם האחדות במגזר החסידי ובין החסידויות השונות וההקצאות למגזר החסידי בבני ברק. סגן השר התייחס לכך וציין כי יש להודות לראש העיר על ההתקדמות שנרשמה בנושא, אבל עדיין יש לבקש ולצפות לעוד כפי שמגיע. פרוש הוסיף וציין: "יש כל מיני שמועות שגונבו לאוזננו, אנחנו צריכים לעמוד על שלנו ובעז"ה במשך הקיץ תשמעו התפתחויות מעניינות שעדיין לא כולם יודעים".

חבר המועצה קוסטליץ חיזק את הדברים וציין כי "כדי לתקן את עוולות העבר לא מספיק מה שאנחנו מקבלים", גם הרב מרמורשטיין ציין כי הכלל חסידי אינו מקבל את התפקידים המגיעים לו וכי בקדנציה הבאה עליו לדרוש סגנות ראש העיר. חנוך זייברט עצמו הגיב לדברים כי היום "אנחנו לא שותפים אלא אחד, יש הרבה שזה לצנינים בעיניהם, אבל זה יימשך ככה בעז"ה והציבור החסידי יהיה מאוחד. האחדות האגודאית זה סוד ההצלחה בבני ברק ובכל הארץ".



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    פשוט לא להאמין איך כולם לא רואים!!!
    א. לא עושה כלום ומנסה כל הזמן לפלג!
    ב. הוא יכול לבטל את גזירות בנט לפיד ופירעון והוא לא עושה כלום הכל זה גפני ליצמן.
    ג. הוא הורס את החינוך העצמאי לא נותן למורים חדשים אפשרות קידום בשכר דבר שיגרור לכל המורים החדשים לעזוב את החינוך העצמאי ולילדי ישראל של הדור הבא יקבלו מורים סוג ת', כי מי יהיה מוכן להיות הפרייר שניקרע בהוראה בתמורה ל4350 ₪ רק מי שישי לו אופציה פחות טובה.
    ד. פירעון ביטל את תעודות להשכלה תורנית והוא לא מחזיר אותם דבר כ"כ קל לסגן שר חינוך לתת הוראה, מה גם זה בהסכם הקואציוני!
    ה. הוא לא מקדם לימודים של מסגרת חרדית מפוקחת למורים דבר שתוקע את כל המורים בשכר הנ"ל 4350 ₪ – +!
    ברור ששמו מוכיח עליו מי הוא מאיר פורוש = = עליך "מהר לפרוש"!!!

  2. 1

    פרוש יש לו חוש פוליטי מחודד וכשהוא מרגיש שהציבור הכלל מעוניין להחליפו (א. לא השיג כלום. ב. האם לנצח משפחת פרוש יהיו נציגי הכלל חסידי?) הוא מנסה לגבש אותם תחת הנהגתו. וכשאין הישגים לכלל חסידי הוא יוצא בהכרזות מלחמה. הציבור לא פתי ולא ישחק במלחמות של מאיר כשהמטרה היא בכלל אישית.